Boj s myší a soutěž o máslo, takové bylo PPC na stojáka #6
Už se vám někdy povedlo nacpat 45 lidí do místnosti s 20 židličkami? Nám ano. Jednalo se o PPC nadšence, kteří se přišli podívat na PPC na stojáka.
Problémy se nám nevyhnuly
Akce začala ve znamení průšvihů. Myš u notebooku nefungovala, počítač se poté taky vzdal a zamrzl. PPC specialista Jirka Homola z BESTETO se ale nenechal rozhodit a vše se vrátilo zpět do pořádku.
Invaze tučňáků
Zatímco Jirka sváděl lítý boj s technikou, zazvonili u nás první účastníci z Prahy, spíkři a tučňáci z igloonetu. Mezitím si stále přibývající účastníci podávali dveře.
Kdo promluvil
Úvodní řeč si vzal na starost Jirka Homola, který mluvil o PPC systémech. Štafetu spíkování poté předal tučňákům (za které mluvila trojice markeťáků Klaudie Semelová, Lukáš Havlík a Marek Pěntoň) a jejich prezentaci "Když už ruce nestačí, sázejte na automaty".
Kdo vyhraje?
A protože PPC řečníci jsou veselá sebranka, připravili si soutěž o máslo. Příležitost získat tak cennou komoditu si nikdo nenechal ujít, ale zákeřnou otázku zodpovědělo správně BESTETO a tak se z výhry pokladu těšili právě oni.
Děkujeme!
Dík patří všem spíkrům a účastníkům, kteří svým žhavým diskutováním protáhli PPC na stojáka do 20:30 a vytvořili tak rekord v nejdelším PPC na stojáka.
Nikča z BESTETO o PPC psala i na jejich web: http://www.besteto.cz/ppc-na-stojaka-6-igloonet-reportaz